Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش عروس ، فرش جديد ، قالي كاشان ، فرش كاشان ، فرش ارزان ، فرش باكيفيت ، فرش ماشيني فرش عروس ، فرش جديد ، قالي كاشان ، فرش كاشان ، فرش ارزان ، فرش باكيفيت ، فرش ماشيني

فرش افشان کاشان

فرش جهيزيه عروس و ويژگي هاي آن

خريد مستقيم فرش كارخانه از فروشگاه قالي كاشان

اگر به دنبال يك فرش براي جهيزيه مي باشيد پيشنهاد مي كنم با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد. به اميد اينكه در خريد خود بهترين انتخاب را داشته باشيد.

فرش جهيزيه عروس

در گذشته تا كنون خريد جهيزيه يكي از رسم و رسومات در ايران به شمار مي رفته است. كه يكي از شيرين ترين لحظات مي باشد. به صورتي كه عروس و داماد ها با نيت چيدن منزلشان، به دنبال بهترين وسايل براي دكوراسيونشان مي باشند.

يكي از وسايلي كه از گذشته تا به امروز مهمان خانه هاي ايراني بوده است فرش مي باشد. در قديم به دليل ارزان بودن الياف طبيعي و هم چنين رواج داشتن استفاده از فرش دستباف در پوشش خانه ها افراد در جهزيه عروس از فرش دستباف استفاده مي كردند. اما امروزه به دليل قيمت بالاي فرش هاي دستباف افراد به خريد فرش ماشيني روي آورده اند. كه البته اين محصولات به منظور تنوع در طرح و رنگ بالا يك مزيت محسوب شده و عروس مي تواند طبق سليقه و نوع سبك دكوراسيون از هر نوع فرشي در خانه خود استفاده كند.

الياف در فرش ماشيني تعداد بالايي دارد و هر كدام در فرش و محصول مورد نظر خود به كار برده مي شود. يكي از الياف مرغوب و باكيفيت در دسته الياف هاي صنعت نساجي، اكريليك مي باشد. اكريليك به دليل قابليت ضد پرزدهي، حساسيت، مقاوم در برابر رفت و آمد بالا، دوام بالا در برابر حرارت و تابش نور مستقيم خورشيد محبوبيت زيادي داشته و بسياري از كساني كه به دنبال محصول باكيفيتي مي باشند اين گزينه براي آن ها بهترين انخا خواهد بود.

در منزل عروس و داماد ابعاد فرش ماشيني اهميت زيادي را دارد. به گونه اي كه شما پس از اندازه گيري متراژ سالن پذيرايي فرش خود را كمي كوچك تر از فضا انتخاب كرده و آن را در مركز سالن پذيرايي قرار مي دهيم. اين كار به جلوه ي هر چه تمام تر دكوراسيون شما كمك زيادي را خواهد كرد. همچنين به دليل متراژ پايين خانه ها در سال هاي اخير مي توانيد از فرش هايي با رنگ روشن استفاده كنيد چرا كه رنگ روشن فضاي خانه شما را بزرگ تر جلوه خواهد داد.

براي ديگر قسمت هاي خانه از فرش هاي مدرن و فانتزي استفاده كنيد. امروزه فرش مدرن و فانتزي محبوبيت بالايي در بين ساير فرش محصولات فرش ماشيني دارند. همچنين به دليل به كار بردن الياف پلي استر در آن ها قيمتشان ارزان بوده و پس از آسيب وارد شدن به محصول مي توانيد به هزينه بسيار كمي آن را تعويض كنيد.

براي فرش جهيزيه اگر از دسته افرادي هستيد كه نرمي و لطافت فرش براي شما اهميت زيادي را دارد خريد فرش طرح 700، 700 شانه واقعي و 1000 شانه را در اولويت خود قرار دهيد.

همچنين اگر مجلل بوده دكوراسيون انتخاب شماست در ليست خريد خود ديدن فرش هاي 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه را بگذاريد. تنوع در طرح و رنگ فرش هاي ماشيني احتمالا شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. به همين دليل هرچه در نگاه اول برايتان جذاب بود، همان را خريداري كنيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

همه ما مي دانيم كه امروزه تهيه جهيزيه يكي از دشوار ترين كارها مي باشد. از اين رو ما به شما فروشگاه قالي كاشان را پيشنهاد مي دهيم. در اين مجموعه اينترنتي محصولات به قيمت درب كارخانه بري مشتريان محاسبه مي گردد. همچنين ارسال محصولات به صورت رايگان به تمام نقاط ايران است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/11 ساعت: ۱۲ توسط:bestcarpet :